elcn4139 canımcım saygı duyuyorum kutlayanlara keza aynı şekilde de bana duyulmasını isterim. Elbette niyet önemli tabi ama biz dini boyutu nu düşünerek kutlamıyoruz. Yani diyanetin yorumları da ortada. Ama yıllafırdı bh şekilde günahtır annem namaz kılarak geçiririz babam da aynı şekilde haa herşeyi dört dörtlük mü yapıyoruz sanki ama işte böyle düşünüyoruz yani Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından hazırlanan cuma hutbesinde şu ifadeler kullanıldı: “Unutmayalım ki ömür sermayesinden geçen bir yılın sonunda kendini ve yaratılış gayesini unutarak değerlerimizle örtüşmeyen, insan hayatına katkısı olmayan gayri meşru tutum ve davranışlar sergilemek bir mümine asla yakışmaz. Yeni bir yılın ilk saatlerinin başka kültürlere, başka dünyalara ait yılbaşı eğlenceleriyle israfa dönüştürülmesi ne kadar da düşündürücüdür. Sevap- günah , hayır,şer konularında muhasebe yapılması gereken saatlerin, emek harcamadan zengin olmak arzusuyla kumar, piyango gibi şans oyunlarıyla heba edilmesi ne kadar da üzücüdür.”