Melisyamac evet öyledir,Foça’ya bir gelen bir daha gitmek istemiyor,karataş hikayesini bilirsin belki☺️Benim anne tarafım buralı,yerlisiyiz,memleketin neresi bu arada ? Tayin çıkınca insan üzülüyor,ben de buraya tayinle gelen arkadaşlarım gidince çok üzülmüştüm ve onlar da burayı çok özlüyor,yine bekleriz 🤗