esracanlier mom9898 gidiyim de nasıl gidersem gidiyim 🤣 eşim tam bu kafada ama ben öyle düşünmüyorum. Çünkü burnumdan geliyor sonra diyorum verdiğimiz para da boşuna gitti 🥴😄 bebekli hayat çok zor 😥
Pmk17- SweetPaw tabiki bu da sizin düşünceniz ama müslümanın müslümanı uyarması görevidir. Ben doğru olanı Kuran da yazanı haram olanı söyledim karışmak değil bu üzerime düşeni yaptım gerisi sizin tercihiniz kutlayıp kutlamamanız beni ilgilendirmez.
Hipatya Aselinam bebeğim 7 aylık şuan ve asla benim olmadığım ortamda durmuyo arkadaşlarımı aradım plan yapıp bizide çağırın dedim 😁
elcn4139 Neefesimhiram bizler icin gecerli degil evimiz ailecek alkolsu oyunsuz egleniyoriz toplaniyoruz yemek yiyoruz. her zaman yapilan seyler iste
Neefesimhiram elcn4139 doğrudur canım 😍 dediğim gibi kutlayan da kutlamayana saygım sonsuz dilim kısadır. 😍
Melisyamac yinehamile35 evet bilmez miyim karatasi 😊 Balıkesir Edremitliyim canım 🥰 son dogumuzdayiz inşallah dönüşe yine o çevre iller yazacağız bakalm Muğla Aydın gbi 💕 hayırlısı olsun sizin görev nedir orda
yinehamile35 Melisyamac inşallah gönlünüze göre bir yer olur 🙏🏻☺️ Eşim de ben de öğretmeniz ama aynı zamanda esnafız,dükkan işletiyordum fakat artık bebek bakıyorum,eşim ve çalışan ilgileniyor şimdilik,bebekler büyüsünler işe devam☺️
Sehertass Balkizlarim anneni bulamıyor musun canım yanlıs anlama beni sakın bende annemi akın zamanda kaybettim vefat etti benimki anne sizlik çok zordur oyuzden sordum
Balkizlarim Sehertass Bulmaya çalışıyorum şuan araştırma içindeyim burnumun dibindeler ama birbirimizden habersiz dile kolay 28 😍 Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah günahları affolsun bende çok üzülürum bende hiç emeği olmadığı halde Allah gecinden versin sonuçta annedir insanlık görevimiz evlattan önce rabbim iyi insanlar ile karşılaştırsın herkesi 🤲🌸🥰🥰🥰