PrenssAnnesii yenidoğduğunda başlamıştı ve 3,5 aylıkken gecti. göz kenarları silmekten ve akıntıdan kızarmaya başlamıştı, bazen gözü yapışıp kapanıyordu uyandığında..rutin kontrollerde drumuzun dediği masajı yaptık ve bize ılık su veya cay ile temizlememizi söylemişti, öyle de yaptık. Birkaç kez damla kullandık işe yaramadı. göz druna gittik gecmedi derken bu aralarda masaj yapmaya hep devam ettim. en son youtube da bi dr un masaj videosunu izledim onu denemeye başladım ve 3 gün sonra çapaklanma kalmadı. videonun adı yenidoğan nazolakrimal göz yaşı kanalı tıkanıklığı.. umarım faydası olur çünkü biz çok çektik...