Kizlar oğlumu acildeki doktora götürdüm dayanamadim yarina kadar doktor enfeksiyon kapmis gozu dedi korkulacak bisi yok dedi cok şükür içimi rahatlatti ılık su ile gunde 3 kere sil dedi ve bir damla verdi insallah en kisa zamanda duzelir oglum size de cok tesekkur ederim cok yardimci oldunuz icimi rahatlattiniz 🤲😗