Sedasmsk hiç sıkılmadan bıkmadan vermen lazım benim almadığı zaman sagip veriyorum, ama günde 2 defa biberon veriyorum alismasin diye, sol gogsumu zorla emzirmeye çalışıyorum yara oldu kanadı ama zorladım çünkü süt doldukça ben hasta oluyorum, sende birazcık zorla bebisi canım ❤️