Gupssse ek gıdaya bisey kalmamış canim bizimki 2 aylıkken başladı gerçekten yıpranmış ve yorgun hissediyorum uykuyu geçtim artık emzirmek beni yıpratıyor kaynanam beni sinir ediyor şakayla karışık bakamiyorsunuz falan diyo bu iki oldu üçüncüde fena patlicam sanki keyfimden çocuğu aç bırakıyorum birde dediğin şeyi deneyeceğim canim aklımda