Sedasmsk rica ederim birde bunuda söylemek istiyorum benim ilk oglum emmedi zar zor 1 dakika emip agliyodu goguslerimde doluydu 5 ay sonra bıraktık 2. De çok heveslendim emziricem diye bir dönem 40 ı çıkınca meme reddi yaşadık suan hala emen bebeğimle huyumu değişti bilmiyorum o zamanlar bir yazı okumuştum eğer annede bir fiziksel engel yoksa yani ameliyat olmamışsa bi ilac içmek zorunda değilse hiçbir şey emzirmeye engel değildir bu lafı okuduktan sonra kendime öyle bi güvenim geldiki cok şükür sutumuz var emmese bile emdikce çoğalan birsey kendime güvenim geldi bebeğimi kucağıma aldığımda cok rahat bi şekilde oturdum sırtıma yaatik koydum bir iki bir iki gercektwn düzeldi yani bu yüzden gercekten sıkılmayın belki sizin bebiş birazcik yaramazlık yapmak istiyordur el emmek bas parmak emmek de bir alışkanlık bunu bi araştırın isterseniz 😊😊