3 ay 8 günlük sürekli sağ göğsümü emmek istiyo sol göğsümü gece uykuluyken veriyorum 1 kez aliyo zaten gunduzleri vermeye çalışıyorum çığlık çığlığa kısacası sık sık emmek istiyor haliyle gogsumde süt kalmıyor gibi hissediyorum yumusacik oluyo gogsum bu ay zaten 300 gram almis 😔 sol göğsümü sagip veriyim diyorum biberon almiyo kasikla vereyim diyorum dışarı cikariyo doymuyo sanki elleri sürekli ağzında bi güzel iştahla emiyo ellerini ne yapacağımı şaşırdım mamada almiyo