ikircikli_kircicegim pamukçuk ile bağlantısı olacağını sanmıyorum. Bizde pamukçuk olmadı. Bilirsiniz sütün olsun, tatlı olsun, bilmem ne olsun diye lohusaya dayarlar sütlaçları, hoşafları. Benim de sütlaça ve ayrana olan sevdam bebeğimin göz kapaklarındaki derileri dökmüştü. Yenidoğan olduğu için sanmıştım. Göz kapaklarında deri soyulması ise evet alerji. İlk doktorumuz ne yazık ki alerji konusuna hakim değildi teşhis koyamamıştı. Kakasında kan görene kadar oyaladı. Beklemenize gerek yok kaka tahlili yaptırırsanız hem alerjiyi tespit edebilirler hem de aşağı yukarı kaçıncı ayda düzelecek bir alerji olduğunu. Neye alerjisi var o şekilde bulamazsınız ama alerjik bir bebek mi öğrenirsiniz. Alerjenlerin tamamını tespit edip kestiğinizde cildi tamamen düzeliyor.