Alpbeybi midekoruyucu bestiron’dan sonra ben de kan görüyorum ama doktor bestiron yapmaz diyor çok emin bi şekilde. Yediğin bişey yaptı muhtemelen ama takma kafaya o kadar dedi. Yapan şeyi bulamadım ama. Kan pıhtısı gibi mini mini parçacıklar gördüm birkaç kez
midekoruyucu Alpbeybi evet aynı bizimki de öyle bi kaç parça minicik kırmızı lekeler 🤷🏻♀️ Doktordaki rahatlığa hayran kaldım 😬
Adasedeff Yenibirannecik Alpbeybi kan ilacı kullanmaya basladığım ilk gün bizde de oldu sonrasında araştırdım kan ilacı yaparmış bu aralar vermiyorum şuan yok
Tugce Tpk lafı ağzımdan aldınız 😂 kuzu, hurma, incir, patates, pirinç, makarna forever. İnsanın kiviye, zeytine, palamuta bile alerjisi olur mu resmen var.
Tpk Tugce bulgur patates soğan kuzu eti yazık oğlumun ağzı bulgur kokuyor 🤦🏼♀️Ah ah Allah tez zamanda kurtulmayı nasip etsin
Tpk midekoruyucu ağzıma attığım herşeye bebeğimin ya cildi ya kakası ya huyu suyu ya midesi tepki veriyor demek malesef 2-3 kalem bişey yiyorum o kadar 2 ay oldu nerdeyse tek güzel tarafı güzel kilo veriliyor 😂
Deletedmom896 midekoruyucu 4 adet yumurta 1 su bardağı şeker 1 su bardağı siyah kola 1 su bardağı sıvı yağ 5 su bardağı elenmiş un 1 paket kabartma tozu 1 paket vanilya
Tugce midekoruyucu benimkinin ya kakası yeşerir, gaz bombası olur. Ya emdiği gibi fışkırarak çıkarır. Ya da emerken yüzünde kırmızı noktalar çıkar, peşine poposunda kırmızı pişikimsi noktalar gelir. Hemen reaksiyon gösterip “anne sana bu da yasak” der. Bazı besinler bağırsağını, bazısı cildini, bazısı midesini tutuyor. Oradan da hemen anlıyorsunuz.
midekoruyucu Tugce alla allaaa, peki bu hemen mi belli ediyor, yani sütümüze ne zaman karışıyor acaba, bugün yediğim şey gün içinde mi belirti gösterir ☹️ Nasıl takip edicem ki
ikircikli_kircicegim Tugce ciltte soyulma oldu bu da alerjik midir? Doktor cildi pütürlü dedi alerjik bir bebek mi olacak söylemek için erkenmiş. Ama arada üşütüyor da mı bilmem yesilimsi kaka oluyor. Bu ara poposunu çok yaktı kakasi. Kremler de çok fayda etmiyor. Azıcık daha iyi şimdilik. Ağzımızda pamukcuk geçmedi bir aydır. Zaten doğduğundan beri gaz bombası. Karnı çok sertti. Süt ürünlerine alerjim olabilecegini düşünüp kestim bi ara süt ürünlerini ama et yemeyi kesmemistim sanirim. Durumlar değişmeyince yemeye başladım tekrar. Ozellikle ağzında geçmeyen pamukcuk olması bana alerji olabilir mi diye düşündürüyor. Sizin bir fikriniz var ki acaba?
Tugce midekoruyucu o alerjinizin dozuna göre değişiyor. Yarım saat içinde sütünüze karışır, en geç 3 gün içinde belirti verir. Bağırsak tepkileri daha geç ama daha ağır oluyor. Cilt tepkili olanlar genelde daha o an emerken belli oluyor ağız çevresinde kırmızı noktalar ile ve hafif seyrediyor bu tür alerji. Domates, kivi, çilek gibi besinler cilt tepkili
Tugce midekoruyucu bu arada sadece inek sütü alerjiniz olsa bile tüm hayvansal süt ürünleri ve dana etini de tüketmemelisiniz. Protein yapıları dana ile %90, diğer hayvansal sütler ile %70 oranda benzeşiyor
Evrim1906 midekoruyucu yüksek ihtimalle süt alerjisi var canım hayatından sadece sütü değil için de süt ürünü bulunan her şeyi çıkaracaksın hayatın dan ayran yoğurt tereyağ peynir hepsi kuzu eti ve tavuk eti hariç hepsini etler de çapraz alerji yapıyor çünkü
midekoruyucu Tugce oh çok şükür bu zaman kdar öyle bişey olmadı cildinde o zaman sebzelerden değil ☹️ Şu süt olayına bi dikkat edelim bakalım ☹️ Çok teşekkür ederim çok güzel bilgilendirdiniz beni