Kızım 4 ay 26 günlük geçenlerde kakasında kan gördüm minik minik, doktorum alerjik olabileceğini yediklerime dikkat etmem gerektiğini söyledi, takip ediyordum.
Beni bilen bilir hamileyken çok domates yedim kızım kıpkırmızı oldu demiştim 😂😂 domates yemeye hala devam ediyorum hiç aksatmam doğduğundan beri her gün domates yedim hala yiyorum. Arada bi haşlanmış yumurta yiyorum. Heralde yumurtadan oldu dedim onu çıkarttım ama bugün gene gördüm. Bu sabah biber kızartmıştım acaba biberden mi oldu ki, geçenlerde üst üste biber yemiştim bi kaç gün kanlı olmuştu kakası, ama o günlerde yumurta da yemiştim, heralde odur dedim yemiyorum ama bugün de olunca biberden şüphelendim, biber alerjik midir yani bu alerjik besinler neler bilginiz var mı ?
süt derseniz bebeğim aşırı gazlı olduğu için 4 aydır ağzıma sürmüyorum, ama ayran içiyorum arada bir. Abartmadan az içiyorum yalan yok 🤷🏻♀️ Ayran da en son 2-3 gün olmuştur içeli ama yoğurtlu bişeyler yedim bugün akşam. Ay herşeyi döktüm ortaya amma gevezeyim bende 😂
Ah bi de , kan ilacından derseniz ondan değil çünkü başlamadan önce de görmüştüm 1 -2 defa ama nokta kadardı, Bestiron kullanıyoruz bu arada