simiyyy Noname21 bak bunu trendyoldan aldım ve şuan indirimde geyikli ve çoraplı süsleride içinde geliyo
Noname21 simiyyy aa çok güzel. Aslında yer olarak bunun gibi birseu arıyorum link atarmısin birde dallari dökülüyor mu yere
simiyyy Noname21 https://ty.gl/1hc6joe2a6 sadece ağaç dallarını düzeltirken döküldü başka dökülme yapmıyo
darkcoffee Noname21 Bizde yeni yıla hazırlandık ben yeni yıla gireceğimiz için seviyorum aralık ayını 😊
Annebalisi Noname21 Ben değil ama annem ağacıda süsleride ikeadan aldı. Özellikle süsleri muhteşem güzel mutlaka bakın🙃
Baby_Mila Noname21 ikeadan 180 cm lik aldık herşeyi iyi hoş ama dokununca dökülüyor maalesef süsleri çok güzel ama
Wolverine Noname21 ikea, Koçtaş, migros buralarda güzel oluyor. Ben 2 sene önce migrostan almıştım en son onu kuracağım bu haftasonu da. ♥️