Noname21 Bu sene evde bir canavar var (10aylık) değil ağaç süslemek neleri kaldırsak ortadan diye bakıyoruz😂🙋♀️
Ama en sevdiğim yılbaşı aktivitesidir ağaç süslemek, dibine kutularla hediyelerimizi koymak, sabırsızlık ve merakla beklemek😍
Ben ağacı seneler önce ikeadan almıştım. Süsleride genelde trendyoldan alıyordum fikir olsun🤍
Şimdiden hepimize musmutlu yıllar olsun gelen gideni aratmasın😂😈