Noname21 ben farklı bir fikir vereyim ileriki seneler için. Bu sene çam fidanı ekin bir saksıya. Seneye kadar biraz büyümüş olur. Hem ağaç aramak zorunda kalmazsınız hem bir ağacınız olur. 🤗 Bu sene idarelik yapma çam ağacı alın ama dediğimi de yapsanız çok güzel olmaz mı. Her yıl büyüyen bir güzellik 🤩 ben bile iştaha geldim bu fikirle🙈🙈