mummy Kumru_ yok canım ilki suni idi ama bu şükür kendi sancimdi 1 kere uyardı etki etmedi ikincide baya kurcaladi yani ondan sonra da doğum başladı
mummy Kumru_ suni sancı ile normal sancı çok başka imiş bekleyin bence ben tarçın falan içmiştim neler neler yaptım ancak 40+2de geldi
Kumru_ KahveliAnnee Benim de ilk oğlum 40+5de doğdu ama nedense korkuyorum bu sefer kakasını falan yakar diye🙃
Kumru_ mummy Bakalım ya inşallah gerek kalmaz. Artık hergün kontrole giderim. İnşallah kakasini falan yapmazsa bekleriz bir hafta daha
hilali04 ipek1989 hahahaha brn tecrübe etmedim ama çok yakınlarımdan duydum işr yaradığını.. Ben sezeryan doğurdum 😂😂
ipek1989 hilali04 ben de sezaryen doğurdum ama acil bir şekilde 7 cm açıklıkla hastanede acil sezaryene alındım 😅
ipek1989 hilali04 valla hiçbir şey anlamadım😅 hemşire bi baktı 7 cm dedi aman tanrım dedim 😅 sonra acil sezaryen 😅😅😅
yavriyavriii Kumru_ postun hepsini okumadım yazdılar mı bilmiyorum ama ananas ye ve kekik çayı öneririm ben bunları yapmaya başladım ve 1 hafta içinde doğurdum 39da