kullaniciadi0131 Hayır maalesef bekliyorum hâlâ. Bugün kontrole gittim. Bir parmak açıklık var ama yetersiz dedi. Çarşambaya çağırdı. Bir de bugün denk gelen hemşire alttan muayenede mahvetti beni. İlk defa bu kadar zorlandım. Doğum gözümde büyüdü resmen. Bana dua edin doğumum kolay olsun. Annem de yanımda yok kendimi çok kötü hissediyorum. Sanki herşey çok zor olcak gibi 😞