Kumru_ Allah yardımcınız olsun hayırlı zamanda hayırlısıyla gelsin inşallah 🤲🏻 Benim bebeğim de 34. haftada geleceğim dedi 4 gün hastanede yattım durdurdular evde hiç bişey yapmadan 2 haftayı zor geçirdik 36+3’de doğdu bence de bebekler ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar