HurremSultan mamayımı begenmıyor acaba bıberondan gızelce mama akıyormu belki cekemedıgı icin benım kızımda boyleydı mamayla arası yoktu sakin kalamaya calısın her zaman deneyın sakınlestırın o andada bebegı istemediginde . diştende olabılır bence mamasını begenmıyordur belkı mamayı degıstırsenız veya 6 aylıkya su kasık mamalarıyla normal mama karısıtıp bıberondan akıcak sekılde yapın belki o zaman tadını sevr icer bırde benım bebeğimden reddetdıgı zaman pirinc unlu nısastalı mama yapıyordm bıberondan akıcak sekılde onu guzel ııcyordu . bunu vermemin amacı bıberonu bırakmasın diyeydi arada deneyın bunuda belki mamadan sıkılmıstı bıberon baslıgınıda kontrol edın guzel akıyormu dıye cekemeyıncede sinirleniyorlar