Kızım 6 aylık kilosu çok düşük doğduğunda 4 kiloydu şuan 6 kilo asla beslenmeyi redediyo biberonu ağzına degireyim cildiriyo kaşığı sokuyorum ağzına öğürüyor ağlıyor beslenemediği için ağlıyor huysuzlanıyor napayım ben anneler bi çözüm göstercek baba yiğit yokmu su forumda (az gazlim sizi😂) iştahını nasıl açabilirim yol gösterin