Berdemal Alyosunannesi ekimde doğdu çok minikti yani kışın yine de ayağı çıplak yattı çorap kan dolaşımını azaltıyor çok tehlikeli
Berdemal Alyosunannesi korkmayın başınıza gelir kışın büyüttüm bebeğimi biz ne giydihsek onu giydi soğuğa alışsın dedim sabah banyo yapıp akşam gezmeye gittiğimizi biliyorum tabi çıplak ayak baş kabak gezmek de doğru değıl ama üşüyen bebek değil terleyen bebek hasta oluur demişti bir doktor bence doğru
Sudemmm Alyosunannesi çocuğa çorap giydirmeyin allah aşkına bu sıcakta yanar cocuk 🤷♀️ ben giydirmiyorum 👍
Betus_93 Alyosunannesi ay bu sicakta corap miiiiiiii😱😱😱😱😱😱😱 bence bebegin sana gayet iyi mesaj veriyo. Zorlamanin alemi yok yazik
Sudemmm Mineltoygar ic zıbın ve bi kat iyi ama hafif olsun bence patik giydirmeyin havanın durumuna gore akşama doğru giydirin çünkü gündüz yanar cocuk sıcaktan 😵😵😵
Mineltoygar Sudemmm ay evet ben de pişiyorum çocuk napsın, patik demek istediğim tek kat patili eşofman altı yani 😊 tek onu giydiriyorum, çorap giydirmicem artık kimse giydirmiyormuş
Sudemmm Mineltoygar evet giydirme cnm ama havanın durumuna gore bakarsın cnku herkezin evi aynı olmuyo . uyurken hic giydirme 😊
Deletedmom002 Bu sıcakta çocuğa ısrarla niye çorap giydiriyosunuz ki ? Doğduğundan beri çorapsız yatırıyorum ben, kışında çorapsız yatırdım. Şu an zaten hiç çorap giydirmiyorum.
Mineltoygar Sudemmm benim evim çokkkk sıcak oluyo üst kat olduğu için, evet geceleri filan dediğin gbi ypayım, teşekkür ederim cnm 🙏
Hacerr7 Alyosunannesi kaç aylık ? Benim kız 6 buçuk aylık gece uykusunda çorap giydirmiyorum bence sizde giydirmeyin rahatça uyusun
Alyosunannesi Hacerr7 3 aylik ya korkumun nedeni zature olduk 14 gunlukken oyuzdn korkyrm yoksa evim cok sicak 26-27 dwrece arasi geciyo
dilanbartos Alyosunannesi doğduğundan beri çorapsız yatırıyorum. Şu an mesela bi tişört ve beziyle yatıyor.
Hacerr7 Alyosunannesi o halde hiç giydirme gece yani gündüz bende giydiriyorum ama gece hayır battaniyeyi ayagının altına da gelecek şekilde yap içine sinmezse diye
Nimiko Alyosunannesi çorap giydirmek doğru değil dıye biliyorum gece ben gıydırmıyorum patıklı tulum gıydırıyorum ince bir penye battaniye örtuyorum karın bolgesıne öyle uyuyor sabah bakıyorum ayaklar sıcacık
Alyosunannesi Nimiko dun gce giydirmedim ama ev cok sicak oldgu icin sdce zibinla yatrdim ustunu orttum beline kdar her kalktgmda kontrol ettim ayaklari sicakti
Alyosunannesi Nimiko dun gce giydirmedim ama ev cok sicak oldgu icin sdce zibinla yatrdim ustunu orttum beline kdar her kalktgmda kontrol ettim ayaklari sicakti