Alyosunannesi Nimiko dun gce giydirmedim ama ev cok sicak oldgu icin sdce zibinla yatrdim ustunu orttum beline kdar her kalktgmda kontrol ettim ayaklari sicakti
Alyosunannesi Nimiko dun gce giydirmedim ama ev cok sicak oldgu icin sdce zibinla yatrdim ustunu orttum beline kdar her kalktgmda kontrol ettim ayaklari sicakti
Hacerr7 Alyosunannesi o halde hiç giydirme gece yani gündüz bende giydiriyorum ama gece hayır battaniyeyi ayagının altına da gelecek şekilde yap içine sinmezse diye
Alyosunannesi Hacerr7 aynn cnm dun gve oyle yapym bu gecede tekrarloyicam bakalm sıcak olucakmi ama.buyuk ihtml sicak olur.die.tahmin ediyorum cnku 28 derece ev disarsi 35 dereceydi bugn.s