Furkansmomy Happybaby2 biz genelde ailesi yüzünden tartısırız bıktım onun ailesinden de ne biçim insanlar kendi torununa gönderdiği pekmezi dahi paralı gönderir parasını ister ama sevmeye gelince foto at derler biz ufak şeylerde tartssak dahi eşim cabuk parlar büyük tepkiler verir 😳 örnek yukarda yazdım çay yapmaya halim kalmadı dedim bagırdı cagırdı masayı yumrukladı cocugu aglattı
Happybaby2 Furkansmomy ah o en ufak şeye dahi birden sinirlenme durumu 😑Allah yardımcımız olsun evlilik kolay değil herkesin derdi kendine büyük
Nimiko Furkansmomy bazen kafasını rendeleyesım geliyor ama bu gunlerde iyiyiz 🤭 12 senelik evliyiz arada tartısmak iyi oluyo içinde birikmiyo insanın sonra barışılıyo illa. Napım görmeyınce goresım gorunce de öldüresim gelsede çok sevıyorum
Furkansmomy Nimiko biz daha 3 senelik evliyiz ve 3 senede bukadar tartısma oluyosa 10 senede nasıl olur bilmiyorum 😂
GmzSnn Furkansmomy kocayı geri çewirmek günah demiş ya ona diyorum 😂 bütün kocalarmı böyle diyo diye. 😂 benm eşimde demişti bi kere kadın eşine yok derse çarpılır diye baya gülmüştüm 😂
Furkansmomy Gelincik benim bebeğim de korktu agladı baya 🙄🙄 korkuyorum gelecekte bişey olursa cocuga psikolojik olarak...depresyona nasıl girdi bebeğiniz
Gelincik Furkansmomy güleç mi çocuk durmadan ağladı ne yedi ne icti çok sinirli oldu yumruk atıyordu durmadan doktora götürdük naptınız nu çocuğa depresyona girmiş dedi
Furkansmomy GmzSnn bunlar psikolojik baskı işte 😊😊 ben özür beklerken onu yanastırmıyorum tabi o da yanaşmaya calısıyo red yiyince işine gelmiyo peşimde kosmak ve baskı yapıyo kocaya sırt dönülmez karım değil misin dokunurum da öperim de 😂
Furkansmomy ZMzehra ayy o bişey olmamıs gibi davranmaları yok mu? Beni de çileden cıkarıyo, bişey olmamıs gibi sohbet ediyo gülüyo geliyo öpüyo yetmiyo cinsellik istiyo😳 önce bi öZür dile gönlümü al güzel şeyler söyle çiçek miçek al ne biliyim dimi
ZMzehra Furkansmomy annesiyle 3 yıldır konuşmuyorum. Bana kötülük yaptığı için. Bana barışmam için baskı yaptı bende sinirlendim
Furkansmomy Deletedmom266 katılıyorum, bide ortada bagırıp cagıracak bi durum yokken ben sesimi dahi yükseltmemişken bagırmaya baslıyo hadi ben bagırsam küfür hakaret etsem neyse...
Furkansmomy Gokceayy ama ne zaman tartıssak ben kırılsam küssem dahi bi kaç gün sürüyo yani gönlümü almıyo bi özür diler insan,.bizimki şuan bişey olmamıs gibi davranıyo
Nimiko Furkansmomy ilk 5 sene daha çok oluyor zaten yapılan istatistiklere göre boşanmaların çoğu ilk 5 yıl içinde gerçekleşiyomuş 5 seneyi atlattınızmı tamamdır🤭
Furkansmomy Happybaby2 amin, kendileri çalışıyo ya onun stresi varmıs biz evde yan gelip yatıyoruz 😂 benondan cok yoruluyorum bence üstelik uykusuzluk ta var
kubraer Furkansmomy biz de sacma sapan bi konudan tartistik minicik bebegimin yaninda bagirdi bana kizim da korktu. Ettigi laflar degil de kizimin yaninda bana bagirmasi cok uzdu beni 🥺 olsem unutmam
Furkansmomy kubraer aynı seyleri yaşamışız 🙄🙄 siz neden tartıstınız? Ben bida tartısma olursa bebeğimi alıp direk cıkıcamodadan korkuyo yazık
Furkansmomy Hercai88 peşimde koşmayı sevmiyo 😂 özür dilemese bile git bi hediye bi çiçek al ya da güzel sözler söyle dimi