Şuan öyle sinirlendimki tam dolaşıyım die telefonu elime aldım bunu gördüm. :) sinir oluyorum konuştuğumuz bi konuyu konuşmamışız gibi davranmasına. Evde konuştuğumuz bir konuyu arkadaşlarının yanında açtığımda aaa öle mi tanırları nasıl yani tavırlarına sinir oluyorum. Bugün bi arkadaşına gitti erken gelicekti benm az ilim vardı gelmeyince aradım nereye gelcektim dio ya ben konuşurken beni iplemiyo yada dinlemiyo hiç