Ben bi kaç gündür bozugum kendisine, kendisi normal konusuyo yanasıyo ama benim içimden gelmiyo 😳 sebebi de; iftar yapcaktık evde eşim yemegi yapmıstı ben de cay yapcaktım ama bebeğim durmadı uyumadı, yemegımı bile eşimle yiyemedim ondan sonra oturdum yedim bebeğimi uyutmaktan sallamaktan yorgun düştüm, eşim hadi çayı da sen yap dedi valla hiçbişeye halim kalmadı yemegi zor yiyorum şuan dedim, onu dememle bagırması cagırması bebegin yanında 🙄 cocuk ta korktu agladı filan ben de agladım işte ben bunu unutamıyorum 🤷🏻♀️ Kendisi suan bişey olmamıs gibi davranıyo