Selin3244 ayy öyle tipiksin ki. Önce genelleme yap hepsine giydir, sonra istisna var diye toparlamaya çalış becereme, sonra da sana mı dedim diye iyiiice sıva. Sağlık ocağında hep hastalar doktorlarla kavga ediyor demişsin, işte senin gibiler ediyorlar. Etmeyin, salın doktorları, hemşireleri, bütün sağlıkçıları. Salın da kurtulsunlar sizden