aybikreis Gerçekten düşünceniz için çok teşekkür ediyorum. İnsanlar maalesef artık sağlıkçıları stres topu olarak görmeye başladı. Şiddetlere, tehditlere girmiyorum bile. Hasta olarak geliyorsun tedavini olup gidiyorsun be arkadaş daha ne istiyorsun? Sen hastaneye geldiğinde kapıda seni bekleyip, eline kolonyanı döküp, hop mu edelim? Buyurun şöyle geçin ilacınız geçmiş olsun bitti gitti. Ama maalesef insanımız her zaman ama her zaman biz sağlıkçıları direkt yaftalama derdinde. Bu arada cevabım o arkadaş için değil genel üstüme bile alınmadım çünkü benim ruhumda yok en berbat anımda bile hasta geldiğinde kendimi sıfırlayıp güler yüzümü takınırım, gerekli açıklamamı yapar geçerim. Ama lütfen artık o sağlıkçılarında hayatları, psikolojileri var sanki kendileri her an gülümseyerek konuşuyorlar hiç sinirlenmiyorlarmış gibi milleti eleştiriyorlar. Sağlıkçılar robot değildir onlarında duyguları vardır unutmayalım. Oh be içimi döktüm rahatladım 😂