Selin3244 sorun hastada mı diye hiç düşünmedimiz mi? Doktor 100 hastayla anlaşmaya çalışıyor hastalar 1 doktorla anlaşamıyor. Derdini anlatıp ilacını alıp gidecek kanka olmayı beklemiyoruz heralde. Tüm sağlık çalışanları için geçerli. Ayda yılda bir defa gidip stres olduğumuz hastane ve sağlık ocağında,çalışanlar ömür geçiriyor. Düşünce önemli