Aysegnc ben yeni doğduğunda e-Bebek’in kendi ürünü olan Baby Me’yi kullandım uzun bir süre. Sonra BİM’den aldım hiç hoşuma gitmedi. Sleepy, Goon, evy baby, baby turco, canbebe, prima hepsini kullanmışım ama en güzeli Goon çok memnunuz külot bez olarak kullanıyoruz. 16 aylık oğlum 5 numara ❤️