Aysegnc ilk molfix kullandık ama çok sıkıyordu bacaklarını kalıbı genişti sevmedim Sleppy aldık memnunum şuan ama gönlüm prima aktiften yana kızıma prima kullanıyordum 2 yaşına kadar Çok memnundum Pahalıya geliyor diye ona da şuan baby turco aldım gece değiştirmezsem sabaha sırıl sıklam uyanıyordu sonra Sleppy aldım güzeldi Memnunum. Bence Sleppy al canım