Mutluyuvam canım bende 14 gün önce yaptım ikinci dogumu. İlkinde Nisan da suyum da gelmişti doğumum öyle abasladi. Kendi sancım gelmedi suni ile dogurdum. İkincide ise bende senin gibi Nisan bekledim heralde ilki gibi olur dedim ama sancılarım çok sıklaştı en son 15 dk kadar düşmüştü arası evde çektim sabaha kadar en son dayanamayacak duruma geldigimde hastaneye gittim yarım saat içinde doğum yaptım. Yani demek istediğim ne su ne Nisan gelmeden de doğum başlayabiliyor. Suyumu hastanede patlattılar misal. Her hamilelik birbirinden ayrı oluyor. Bekleme sancı sikligin düştüyse git hastaneye. Allah yardımcın olsun