Arkadaslar ogleden beri hafif agrılarım vardı41 haftalıgım şuan cok şiddetli vuruyor ama nişan gelmedi hastaenye gitmedim oyuzden ama cok sancım var. Nişan olmadan dogum olmuyor dimi ve nişan gelmedende hastaneye girmeyeyim diye düşünüyorum ama sizce ne yapayım cok sancım var