tombikdonerkankasiiskender 1Dost teşekkür ederim doğumumu bir post açarak anlattım bakabilirsiniz isterseniz, ben ve bebeğim de çok iyiyiz elhamdulillah eşim ve 18 aylık oğlum çok korktular tabi, bende aklımı yitiricem zannettim korkudan ama atlattık hamd olsun
29052021 Deletedmom4444 konuyla alakalı değil ama yanlış bilmiyorsam sizin 3 veya 4 çocuğunuz vardı. Normal doğurmadığınızı yazmışsınız. Sezaryenle kaç çocuk hakkı var. Lütfen yanlış anlamayın bende sezaryenliyim bu yüzden merak ettim 🙏😇
Deletedmom4444 29052021 Öncelikle yanlıs anlamadım tabi ki ☺️ 4 cocugum var evet ben 3. de baglatmayi cok istiyordum bebegim 31 haftada aniden dogum yaotigi icin aklima gelmedi.Doktorda hiç sormadi.Dogum sonrasi hatirlattigimda da deseydin de baglamazdim demisti.Ancak 4.hamileligimde beni baglamayan doktor haric her doktor masadan kalkmam icin mucize gerektigini soyledi.🥴En kolay dogumum 4. dogumdu cok sukur.Bu sefer ki doğumda bağlattim
Nurhan88 Deletedmom4444 maşallah canım bende hamileyim 3. Doğumum olacak hepsi sezaryen bağlatmak istiyorum bağlamaz mı acaba doktor
29052021 Deletedmom4444 masadan kalkmam icin mucize gerektigini soyledi. Buna üzüldüm. Peki sezaryen olduğunuz için mi bu cümleyi kullandı doktorlar?
Deletedmom4444 Nurhan88 Valla genelde 3 de bagliyorlar ben güme gittim 😂😂 Doktorla 27. haftada tanisip 31. haftada doguma girdim yoksa ikna da ederdim ben onu ya. Rabbim saglicakla kavustursun insallah
Deletedmom4444 29052021 Evet.Ancak tandiigim 4. sezaryen dogumunu yapan cok insan var.Beni cok fazla korkuttular.
Alacaaa Mutluyuvam 9 cm mi maşallah o sanciya nasıl dayandiniz gözünüz aydın nsaglikla büyüsun bebis🥰
ENA Mutluyuvam cok güzel haber🤗 9 cm ile hastaneye gitmek nadir olur. Evde çekmekle iyi etmişsin. Hastanede cekmek daha zor ben 16 saat sancı çekmiştim hastanede😔 hayırlı uğurlu olsun, analı babalı büyüsün inşallah❤
bitanem123 tombikdonerkankasiiskender ayy çok sanşlısınız ikinizde sağlıklıysanız bu çok güzel birşey 😊