mavilimor BabyAsiia boğulma olayı tamamen şans bence. Yani ne kadar emin olabilirsin ki? Birde çekiştirip koparıp boncukları yutma olayı var. Faydası var diyen de var yok diyen de var. Ama tavsiyem ucuz falan alacaksan hiç alma muhtemelen sahtedir. Nerden baksan orijinal kaliteli bir kehribar 150 200 den aşağı satılmaz. He ben hiç kullanmadım o yüzden benim açımdan olmasa da olur. Zaten salya problemi yaşamadık diş döneminde de ekstra bir zorlanma yaşamadık.
BabyAsiia mavilimor Çok doğru söylediniz. Evet kesinlikle o riske girmeye değmez. Zaten herkeste ise yaramıyor sanırım. Ama ağırıya iyi gelen biseyse diyede düşünmeden edemiyorum.
Deletedmom5284 BabyAsiia ben kehribar karşıtıyım çünkü kehribardan ölen çok çocuk var o yüzden dişinin huysuzluğunun kahrını çekerim bu tehlikeye atmam çocuğumu
BabyAsiia Deletedmom5284 çok mu? Bunu hiç duymamıştım. Huysuzlugunu çekerim problem değilde o ağrıyı cekmesin isterim. Ağrıya iyi geliyor diye okudum çünkü
elmaliturtam BabyAsiia valla bizim çocuk doktoru asla dedi boğulma tehlikesi var gereksiz demişti onsuzda büyüdüğüne göre gerek yokmuş
tineanigra FatosToprakDeniz doktorum 40 muayenesinde demişti spiral öneririm diye ama o zaman kulak arkası etmiştim bi görüşeyim. Teşekkür ederim 🙈 🙈
Esan06 BabyAsiia merhaba 🌱 kehribar kolyeler bilimsel olarak kanıtlanmış bi faydası yok cocuk doktorları da Allah korusun cok ciddi sonuçlara neden olabileceği için önermiyor çocuktan cocuğa fark var kimi rahat atlatır kimi zor kolay bi süreç değil hele ki minicik yavrularımız için kullanmadım kullanmaya düşünmüyorum da çevremde de kullanıp faydasını gördüm diyeni duymadım koptu kopacak korkusuyla takmak istemem
BabyAsiia Esan06 Son cümlenizi okurken bile panikledim:) bende bilimsel kanıtın olmadığı biseyin bazı insanlar tarafından bu kadar nasıl ovuldugunu anlayamadım. Ben cok duydum “çok işe yarıyor çocuk rahat etti” diyeni. Nasil olabilir ki yani. Acaba bizim paramız gitti onunda gitsin diye mi yapıyorlar :))
Aalya BabyAsiia boşa almışım … kesinlikle hiçbir faydası yok ılk dişinde taktım sonrasında takmadım çünkü ipi biraz uzun bebegm tutup çekmeye başladı riske girmedim. Büyüyünce aksesuar olarak kullanırım ama o paraya gidin başka r sey alın
Tuba BabyAsiia iki oğlumda da kullandım. Salyasız, ateşsiz, ishalsız çıkarttılar dişlerini. Sadece huysuzluk yaşadılar oda normal🙏🏼 Bazen diş çıktığını fark etmemiştim bile hiç belirti olmadığından😃 önemli olan ama gerçeğini almanız sertifikalı oluyor
BabyAsiia Tuba dış çıkarırken ishalde mi oluyor ☹️ alırsam mutlaka dikkat edeceğim sertifikasına. Kopabilecek bir ip mi var?
tatlipatatesmom BabyAsiia yani bebekten bebege değişir şişmiş se kizarmissa yeri beyaz beyaz olduysa kısa sürede çıkarır. Bizim şişmisti iyice dr bu ay icinde cikariri dedi sonra beyaz beyaz oldu yerleri iki gun sonra da birisi patladı diğer gun diğeri patladı
Mommy_Bird BabyAsiia hepsi öyle boncukların aralarında tel tek dügüm var yani kopsa bile kolye boncuklar dağılmaz bende kullandım kızıma ve etkisi olduğunu düşünüyorum salya sorunumuz yok olmıstu ve diş çıkarırken ateş Vs olmadı gündüz taktım yatarken çıkararak kullandım diş döneminde
Adakus1 BabyAsiia kızımın şuan 10 dişi var kehribar hiç kullanmadım ve diş çıkardığını bile hiç anlamadım ben sonradan a dişi çıkmış dedim öyle farkettim. Gazı mazı alırmı bilmem. Hiç gazlı bi bebek değildi hala gece nerdeyse deliksiz uyur. Ama iştaha iyi gelir derseniz bu saatte iki eline iki ayağına bi boynuna hemen sipariş veririm😂 aşırı iştahsız 🥺 başka en ufak bi sorunumuz olmadı