BabyAsiia Tatlican bende iyiyim canım, atak yordu o kadar. Guvenlik açısından kafam karışıyor sadece.
BabyAsiia mavilimor Çok doğru söylediniz. Evet kesinlikle o riske girmeye değmez. Zaten herkeste ise yaramıyor sanırım. Ama ağırıya iyi gelen biseyse diyede düşünmeden edemiyorum.
BabyAsiia Deletedmom5284 çok mu? Bunu hiç duymamıştım. Huysuzlugunu çekerim problem değilde o ağrıyı cekmesin isterim. Ağrıya iyi geliyor diye okudum çünkü
Deletedmom5284 BabyAsiia evet bende bir doktorun sayfasında gördüm kehribardan ölen bebeklerin haberlerini toplayıp paylaşmıştı, bulsam atacaktım ama aradım bulamadım postu ya
Nefess2020 BabyAsiia biz kullandik hatta hala takili boynunda 😁 5 aylikken başladi diş cikarmaya salyamiz 3 aylikken basladı ilk 4 diş nasıl çıkti anlamadim hic hissetmedik . Ama sonraki dislerde hic bi faydasi olmadı ateside cikti huysuzlandida ama hala cikarmadim niye bende bilmiyom 😂
BabyAsiia Esan06 Son cümlenizi okurken bile panikledim:) bende bilimsel kanıtın olmadığı biseyin bazı insanlar tarafından bu kadar nasıl ovuldugunu anlayamadım. Ben cok duydum “çok işe yarıyor çocuk rahat etti” diyeni. Nasil olabilir ki yani. Acaba bizim paramız gitti onunda gitsin diye mi yapıyorlar :))
Ozlemmpamir BabyAsiia geçen eşimin tanıdığı bi adamla denk geldik oğlum biraz yaramaz falan konu açıldı ya dedi kehribar takın sıfır sıkıntı çocuk mum oluyo 😂😂😂 içimden neler dedim de işte dışa vuramıyosunnn 😂
Esan06 BabyAsiia her cocuk bir değil kimileri zor geçiriyor kimi daha rahat atlatıyor onu da kolyeyi yoruyor olabilir yazıları bende görüyorum fayda ediyor mudur bilemiyorum ama bi anne olarak o korkuyu sürekli düşünmek biraz büyük bi cocuk olsa denenebilir ama çok küçükler cesaret edemem ben
BabyAsiia Tuba dış çıkarırken ishalde mi oluyor ☹️ alırsam mutlaka dikkat edeceğim sertifikasına. Kopabilecek bir ip mi var?
Tuba BabyAsiia evet ishal da olabiliyorlar. Benim aldığım kehribarın boncukların arası hep düğümlü, kopsa dahi boncukları dökülmüyor. Biri 2,5 senedir takıyor diğeri de 1,5 senedir ve henüz kopma falan olmadı.
Tuba BabyAsiia evet ishal da olabiliyorlar. Benim aldığım kehribarın boncukların arası hep düğümlü, kopsa dahi boncukları dökülmüyor. Biri 2,5 senedir takıyor diğeri de 1,5 senedir ve henüz kopma falan olmadı.
Familyboy BabyAsiia canım onun orijinalini bulmak lazım ben aldım hiç faydası olmadı bebeğime orjinalini bulabilirsen belki faydası olabilir
BabyAsiia Familyboy sertifikasına tabi ki dikkat ederim güvenilir yerler vardır illaki diye düşünüyorum 🤦♀️🤦♀️
Gamzeli2206 BabyAsiia olmazsa olmaz mı dediğiniz için böyle bişey yazıyorum nelere para vermiyoruz ki bebeğine bir takı en azından Ve sonra yararı elbet var Boğulma tehlikesi ise bebeğim 2.5 yaşında dogdugumdan bu yana bilekliğini takiyorum boynuna kolyesini takmıyorum hala boynuna bişey takmaya korkarım o yüzden
BabyAsiia Gamzeli2206 ben parasında değilim, ise yarayacaksa helali hoş olsun yavruma. Tam olarak nasıl ipi var? Normal ip mi misine tarzı bisey mi? Bir bebek koparabilir mi yani?
BabyAsiia Deletedmom5284 ağrısı için başka yollar vardır heralde ya, değmez böyle bir riske. Salyasi da aksın yerim bisey olmaz, korktum.
Ozlemmpamir BabyAsiia 2 diş patladıktan sonra taktım ben 😂😂😂 oda korktuğumdan dolayı daha küçük diye 6 aylık olucak 5 gün sonra . Bende ki kolye içim rahat etmez diye de bileklik yaptım bozup 😂
momboys BabyAsiia sadece salya için gerçekten aşırı faydalalı günde 10 önlük değiştiriyordum şimdi takmıyorum bile önlük
FatosToprakDeniz BabyAsiia valla işte boşluğuma geldi herhalde 😆bebeğim ağustos doğumlu. Tüm yaz kiraz yiyip çekirdeğine para vermek en kötüsüydü