BabyAsiia hiç te bir işe yaramıyor. İkizlerime takıyorum. En başta salyayı şak diye kesmişti. Şuanda 13 aylıklar. Diş çıkartıyorlar huysuzlar, salyalar şakır şakır akıyor hiç bir etkisi yok. Boşuna para. Kehribarsepetinden almıştım ben sertifikalı. İkisini 400 tl ye almıştım. Param çöp oldu