Merhaba kızlar, nasılsınız?
Bu kehribarin amacı tam olarak nedir? Diş çıkarırken kolaylık ve salya için gerekli diyorlar. Bebeğim dış çıkarmak için henüz küçük ama salyasi akıyor. Gerçekten anlatıldığı gibi ise yarıyor mu? Bir de tabii ki güvenli mi? Allah korusun, boğulmasina yol açar mı?