Oglumun kiyafetlerinin bir cogunu vermistim , sadece koca bir hurç ayirdim zaten hep ortak renk alamaya calisiyorum , İkinci olursa diye .. kayinvalidemin is ortaklarinin karisi hamile ve bana kalkip kadinin yaninda oglunun kuculenlerini ver dedi kadinda alirim ya dedi hic cevap vermedim sonra bir daha sakin bana emri vaki yaoma benim kiyafetlerimin hepsini cocuguma teyzesi aldi gercekdende oyle bir hastane cikislarini ben aldim . O kadar corabindan bornozuna kadar tirnak setine biberiobuna kadar ablam aldi .. niye ablamin aldiklarini vereyim ki ustelik yep yeni sakliyorum ..
Esimin kuzeni bir canta gondermisti bana ordakilerin hepsini az az kullandım ve bende gonderdim , bj kacda yeni kiyafet koyup birilerine istemedigin birseyi yapma bence senin adinada konusmasin uyarabilirsib