Umuttttt Yakın bi akrabamız doğum yapacak oğlumun kıyafetlerini verirsin artık kıyafetlerini diyor kaynanam fikrimi sormadan mecburi bırakıyor beni içimden vermek gelmiyor ileri de oğluma göstermek istiyorum nasip olursa eğer benim bebekliğime dair bi çorabım bile yok onun olsn istiyorum yanlış mi yapıyorum yeni 3 4 tane yeni doğan takım alıp gönderdim eşime de dedim yeni kıyafetler alalım oğlumun kileri vermek istemiyorum dedim
neslicanben Umuttttt içlerinden güzel ve anı olması için bi kaç parça illa ki saklayabilirsiniz ama nereye kadar biriktireceksiniz ki o kadar çoğalıyor ki bh kez de verecek birini bulmak istiyorsunuz 🤭 ben ilk kızımdan hastane çıkışını ve 2 tulum bir de ilk ayakkabısını sakladım diğerlerini hep werdim. Etiketli olanları giydirmediklerimi vermedim onlarda 2. Kızım oldu ona artık 🙂
Annesi23 Umuttttt ben bi kısmını hatıra olarak saklayıp kalanları da satıyorum en güzeli bu bence gelen paraylada yenilerini alıyorum çocuğuma
Wanderlust Umuttttt vermek zorunda degilsiniz herkesin kendi tercihi ben veriyorum annem 2 parca sakladi sadece onun disinda verdim hepsini aylari uymayanlari da satisa koyuyorum satilinca bebisin hesabina atiyorum
Elvinmeva Umuttttt bende vermiyorum saklıyorum ama şöyle mesela asla kimseye vermeyip saklayacaklarım var diğerlerini de bi kardeşi olursa ona giydirirm diye düşündüm vermedim bi daha çocuk düşünmediğim zaman verrim tabiki ama hepsini değil bazılarıbı saklarım
kokusudalin Vermek zorunda değilsin ki. Ben de bir kaç takım ayırdım bir kutu yaptım ilk oyuncağı ilk kıyafeti gibi sakladım oğluma. Kullanmadığım istemedğim fazlalıklsro da arkadaşlarım aldı. İçinizden geleni yapın mecbur hissetmeyin kendinizi.
Umuttttt neslicanben Allah nasip ederse ikinci bebeğime de giydiririm diye düşündüm ama haklısınız en azından dışarıdan gelenleri veririm onlarında gönlü olur ama hep beklecekler benden hiç bişey almayacaklar çünkü aralarında 1 yaş ya olacak ya olmayacak 🤦🏻♀️
neslicanben Umuttttt siz istediklerin de ben arkasına hemen bebek düşünüyorum o yüzden saklıcam derseniz yine isterler mi 🤭
bikerem Umuttttt hepsini mi saklayacaksiniz,nereye sigsin,hatira olarak ayrilip gerisi verilebilir istiyorsanız tabi
dandiniko Umuttttt tabikide vermek zorunda değilsiniz ama şöyle düşünün kenarda durup çürüyeceğine ihtiyacı olan birine yardım etmiş olursunuz 😊 bir iki parça saklayabilirsin
Hibou Ben aralarından bir kaç parça kaldırdım unisex olanları özellikle veya kızıma çok yakışanları gerisini hep poşet poşet verdim hem hayır hem kalabalıktan kurtuldum. Ağzıyla isteyen geri çevrilmez bence ama siz istemiyorsanız vermeyin
Deletedmom789 Umuttttt yenidoğanken kullandıkları birkaç şey haricinde hepsini yıkayıp ütüleyip bağışladım
Mommqueen Umuttttt çok begendıklermı saklıyorum vermıyorum geri kalanları ihtiyac sahiblerine verıyorum
limonlukarpuzzz Umuttttt ilk giydigi takimi şapkasi ilk elbisesi ilk eldiveni ve patiğini ayirdim geri kalan herseyi verdim.. Biriktirme yanlisi değilim bir daha çocuk düşünmüyorum rabbim verirse yenilerini alirim dedim ihtiyaç sahipleri buldum verdim.. Nereye kadar saklayacaksiniz ?
Yarim_Kilo_Kiyma Umuttttt Vermek zorunda değilsiniz ki Şahsen saklıyorum ama kardeş düşündüğümüz için. Yoksa veririm baza altlarında durmaktansa bir hayır işlemiş olurum ama gerçekten ihtiyacı olana verirdim
kenankaan Umuttttt ya ben dağıtmak ihtiyacı olanlara vermek istiyordum ama fırsat bulamadan hamile kaldım, ikinci de aynı cinsiyet, artık ondan sonra vereceğim, bir de tayinci insanım oradan oraya taşıyamam kıyafetleri
Lavina Umuttttt ben çoğunu verdim bi kaç parca bişey kaldı allahın izniyle 3 ay sonra kız kardeşi kulanacak kızımdan sonra hepsini elden çıkartırım saklama taraftarı degilm
Pembepanterr Umuttttt Hepsini mi saklayacaksınız 3-5 tane güzellerinde anı diye ayırırsınızda hepsini saklamak bana saçma geliyor ben olsam eğer böyle birşeyi kabul edip isterse veririm