Umuttttt canım kızım 2 yasında sımdı ye kadar 6 7 valiz vermısızdır. Hıc bırakmadım. Insallah da bir faydamız olmustur. Ben kıyafet cok alıyorum o yuzden evde koyacak yerim olmuyor biriktirmem mumkun degıl. Sen de ver bence ama tabı vermek istemezsen de saygı duyarım.