Naciye07 KbrMte a benimkide tamamen çocuğum buyuyene kadar ,sonra satıp ara kat bir daireye geçerim diye düşünüyorum,şu an ara kattayim dışarı çıkmak o kadar büyük bir mesele ki benim için
Naciye07 Gul-42 üstümde sadece iki daire olsa da mı. Çok işlek bir cadde değil açıkçası çok toz olur mu bilemedim 🙄
Gul-42 Naciye07 oluo cnm guvenlı degıl bıde yazın cam acıcan camdan ıcerı bsy atsalar balkonu acıca demırlı olsa bıle anıden bırı cıksan sende cocukta korkarsınız ha bn 14. Katta oturuom bnımkıde rısklı ama ıkıncı kat al
Meleginannesi02 Naciye07 her zaman giriş üstü tercihimdir pişman olursunuz hırsızı var yagmuru seli var iyi düşünün Allah korusun inşallah ama zar zor bi kere alnıyor ısınmasıda zor olur
Nik_mik_yok Naciye07 gayet güzel bence , giriş katı falan hiç önemli değil İnan ki. Yeterli usttekiler anlayışlı olsun. Ben şuan en üst 5.katta oturuyorum ama çıkana kadar iflahim kesiliyo. Keşke girişte olsam😟
Naciye07 Nik_mik_yok bende 3.kattayim bende öleyim dışarı çıkması Teksem resmen işkence . Zaten üstümde 2 daire olacak sadece
MeryeminAnnsi Naciye07 soguk olur ara kat daha mantikli cunku alti bos olunca yerler isinmiyo benim oyle yerler kara basmis gibi
fgnrcp2704 Naciye07 benim evimde öyle bı taraftan bakınca giriş kat diğer taraftan 1. Kat ve bahçeli ben de çok uyguna almıştım geçen yıl gayet de memnunum ☺️ içine siniyorsa degerlendir canım
Naciye07 fgnrcp2704 ahaha tam olarak böyle evet ne güzel anlattın kız ben böyle ev görmediğim için değişime gitmişti 😂
Naciye07 arslaninannesi98 dimi ya ileride memnun olunmazsa değiştirilir diye düşünüyorum inşallah ama şimdi çocuk için çok büyük bir nimet
Naciye07 Deletedmom5284 ileride memnun olunmazsa değiştirilir diye düşünüyorum inşallah ama şimdi çocuk için çok büyük bir nimet gibime geliyor
Naciye07 Evrim1906 9 daireyiz bizde ama 6 daireyle sadece girişler aynı yan yana blok üstümde de 2 daire var sadece katta da tek daireyim