Naciye07 ara kat en güzeli. Zemin kat soğuk oluyor, sokaktan gelen gecen sanki evin içinde :) yazın kapı pencere acamszsın kedisi mi faresimi vs girer diye. Apartman kapısı acılır kapanır sesi sizin evin içinde. Bahce güzel tabi ama yani pisliğide cok olur. Tabi yine siz bilirsiniz :) şimdilik aklıma gelen bunlar.