Naciye07 aynı anlattığınız gibi bir evim var şuan yüksek giriş balkon insan boyundan daha yüksek caddeye bakmıyor önü boş mesela evim aşırı tozlanıp pisleniyor hergün sil hergün toz 🤦🏻♀️ Kapıdan kim girip kim çıkıyor duyuyorsun, bahçede biri gezsin yada konuşsun sizin evde oturuyorlar gibi ses geliyor, üst katların tüm pisliği sizin balkona dökülüyor, üst katların balkon giderleri tıkandığı için benim evimi 5 kez su bastı, ayrıca yeni taşındığımda (0 bina idi) 4 aylık evliydim evimi jel lavabodan hem wc den 💩 bastı, yukarıdan camını silen, halısını çırpan tüm pisliği evde, balkon kapısını açık bırakamam hiç biri girecek korkusu hep, dışarıdan her gelen sizin zile basar( zili kırdım) alt kat sığınak yerler buz. Evim genelde ısınır ama ☺️ Avantajı hiç yok gözümde asla girişte oturmam yeni ev aldım dübleks kurtuluyorum şükür. Tavsiye etmem 🤷🏼♀️