Dodo06 Aleykanat1 liv hospitalda hafsa hanıma gitmiştim tavsiyeler üzerine ama hiç memnun kalmadık benim için bebeğe yaklaşımı ve acil durumlarda ulaşmak çok önemli
Aleykanat1 Dodo06 hafsa hanıma her gittigimizde tetkik istedi sonra da ilgilenmedi, bence ciroyu on planda tutan bir hekimdi. Hidayet hoca tam aradığınız doktor, aşırı ilgili, özgüvenli ve gereksiz tahlil tetkik istemeden nokta atışı yapıyor.
ilkhoneyy Dodo06 ay bende ondan hiç memnun kalmadım .iki sene önce kızımı götürdüm hiç birşeyi yok bol sıvı takviyesi yap demişti (kusuyordu ve ateşi vardı ayrıca hafif öksürük ) çocuğum 3 gün içinde daha kötü oldu başka bir hastaneye götürdük nerdeyse zatürre olmak üzereymiş.
PelinByrktr Burcuumuterel biz de liv e gidiyoruz ama hakkı akman ı çok duydum, tamamlayıcı sağlık sigortası geçerli mi acaba muayenesinde
Moonlightttt KaganMert ay aradığım kişi 🤭 ya Vedat hoca var biliyor musunuz o çok tecrübeli ama numarasını vermiyor . O yüzden bu hoca numarası ni veriyor mu ve antibiyotik yazıyor mu acaba gribe fln.
KaganMert Moonlightttt numarasını istemedim hastaneden ulaşıyorum çok rahat hatta öksürük için gitmiştik iki kere hastaneden bana ulaşıp nasıl olduğunu sordu ben de vedat hocayı duymuştum ona gidecektik izindeydi o ara Serdar hocaya gittik memnun kalınca değiştirmedik antibiyotik yazmadı hava makinesi ve grip için ilaç verdi grip ilacını bizim bebek içmedi hava makinesi ile iyi oldu şükür
Dodo06 tunosum bana çok soğuk gelmisti ama gidiyorduk yinede bebeğim korono olduğunda telaşla kendisini aradığımda tavrı hoş değildi ben soru sormak isterken kendisi müsait olmadığını söyleyip telefonu kapattı tabiki müsait olmayabilir ama bir geri dönüş yapabilirdi basit bir hastalık değil sonuçta
Dodo06 Aleykanat1 kesinlikle ilgisiz olduğunu düşünüyorum bende yorumlarına güvenerek gitmiştim ama fazla abartilan bir doktor
Eslemrale Liv hospital hidayet katipoglu acil durumlarda doktoruna ulaşabilmek gereksiz tahliller yapmamak gibi şeyleri önemsiyorsunuz mutlaka gidin derim.
Dodo06 Eslemrale acil durumlarda ulaşmam önemli ve bebeğe yaklaşımıda önemli belki ilk çocuk olduğu içindir bilmiyorum beni gereksiz kaygılandırmayacak rahatlatacak bir doktora ihtiyacım var
Moonlightttt Kaan25_ merhaba a life da değil mi? Numarasını veriyor mu acaba?,bir de gribe fln antibiyotik yazıyor mu hemen? Vedat hoca var ama numara vermiyor bence bu da çok önemli
Kaan25_ Moonlightttt ay valla ben hem cerraha hem doktora muane ettirdiğim için cerrahın var ama doktor veriyor mu bilmiyorum
Beyza_momss Mommqueen muayene ücreti nedir ilgisi alakası nasıl hastane olarak biliyorum ben memnun kaldım kadın doğum bölümünden ama çocuğu bilmiyorum daha götürmeyi düşünüyorum kızımı
Moonlightttt KaganMert çok teşekkür ederim. İbrahim Sinan buğur ayrıldı oradan mesela birkaç kez gittik bizi unutmuştur ama gecenlerde WhatsApp dan bişey danıştım takipli hastam değilsin demedi hemen bilgi verdi .çok da iyiydi üzüldüm ayrıldığına