Moonlightttt KaganMert çok teşekkür ederim. İbrahim Sinan buğur ayrıldı oradan mesela birkaç kez gittik bizi unutmuştur ama gecenlerde WhatsApp dan bişey danıştım takipli hastam değilsin demedi hemen bilgi verdi .çok da iyiydi üzüldüm ayrıldığına
tgc06 Herkes Hidayet hocayı övmüş ama biz hiç memnun kalmadık. Çağlar hocaya gidiyorduk hastaneden ayrılacağını duyunca ve randevu bulamayınca övgüler üzerine Hidayet hocaya gittik. Muayene çok kısa sürdü. Beklentiler farklı demek ki
Ayckrk1 tgc06 dün hidayet hocaya gittik , inanılmaz ilgiliydi, sabırla tüm sorularımı cevapladı, bu arada aşırı yogun olmasına rağmen telefon ile de geri dönüş yaptı, ben cok memnun kaldım, başka arkadaşlarıma da öneririm açıkçası
Katre_i_matem06 Bende iki yavrumuda Kudret hastanesinde Yunus Emre Bikmaz hocaya götürüyorum.bende çok doktor gezdim çok araştırdım.Biz anne baba olarak çok detayci ve pinpirikliz☺️öyle de bir doktor bulduk gına getirene kadar muane ediyor🤣🤣detaylı detaylı bilgi veriyor mail adresi var hemen herşeye geri dönüş yapıyor.receteleri nokta atışı yapıyor. ben çok memnunum.
tgc06 @Dodo06 oğlumun kafasında Konak var mesela onu fark bile etmedi çünkü incelemedi. Yani belki biz öyle bir anına denk geldik bilemiyorum siz memnun da kalabilirsiniz
Dorukcummmm Dodo06 ben de eda hanıma gidiyordum siz doktor buldunuz mu acaba? Aynı hastaneye devam etmek istiyorum aslında ama bilemiyorum da 🥲
Dodo06 Dorukcummmm henüz karar veremedim karar veremiyorum o hastanedeki diğer doktorlar nasıl bilmiyorm
PelinByrktr Burcuumuterel biz de liv e gidiyoruz ama hakkı akman ı çok duydum, tamamlayıcı sağlık sigortası geçerli mi acaba muayenesinde
Meyra Dorukcummmm Ibrahim Sinan Bugur u tavsiye ederim kızımın eski doktoru ama ne olursa olsun whatsaptan yazdığımda hemen cevap verir gereksiz yere antibiyotik yazmaz ve çocuklarla iletişimi çok iyidir ebeveynlere genel olarak “ Anacim ” der gayet güler yüzlüdür canımız hocamız aynı zamanda Mustafa Çağlar Yörgüç ün çok samimi arkadaşıdır kendisi ikiside oldukça uzmandır memnun kalırsınız
Dorukcummmm Meyra yaaa çookk teşekkür ederim 😌 sıcak samimi biri olması gerçekten çocuk için çok iyi oluyor yoksa çocuk da geriliyor ve ağlıyor 😬 o zaman ben bu ayki randevumuzu alayım 😌
Meyra Dorukcummmm evet samimi birisi kendisi birde zaten ilk önce çocukla tanışmaya çalışıyor eğer konuşuyor ilgileniyor kızım 3 yaşında hemen gidip sarılırdı odasındaki oyuncaklarla oynatirdi muayne edeceği aletleri tek tek tanıtıp dokunmasına izin verirdi çocuk korkmasın diye