Fenty Benimde hattım tukcell faturalı 60 TL ödüyorum normalde ama hat üstüne telefon aldım 450 TL geliyor faturam en düşük 363 TL geldi tahaddut bitsin diye bekliyorum Turkcell en pahalı hat maalesef 🤷 Birde yeni birşey çıkmış internet aşımı olduğu zaman benden onay almadan 29.90 1 GB tanimliyorlar bende farketmedim 4 kere paket vermiş bana aradım sordum neymiş internet bitince mobile veriyi kapatacakmisim ama hattıma özel whatsap sınırsız normalde bu şekilde neden kapatayım dedim sustu bayan birşey diyemedi, şimdi aylık sınırlama getirdim 10 TL faturama yansıyor bana sormadan internet veremiyor cidden Turkcell’le başım dertte normalde 253 TL faturama telefon yansıması gerekiyor aracı ödemesi vs faturam 450 TL geliyor resmen benden 2 telefon ücreti çıkartıyorlar 😐