Fenty kapat canım aylık 10 TL ile kapatıyorlar , benimde faturalı hattım tatildeyken fazla geldi fatura ben şok detaya girdim internet keyfi kesilmesin diye eklemişler kızımın elinde sürekli çizgi film izliyor , neyse aradım ben Turkseli benden onay aldınızmı internet veriyorsunuz talep yok birşey yok kitlemişsiniz dedim faturaya , hanım efendi bizim uygulamamız böyle bilmem ne dedi o faturayı ödedim ve aylık 10 TL kısıtlama yaptı