Fenty benimde turkcell 11 gb lık internet olan paketi kullanıyorum 63 tl benimde yazın artıyor faturam sanırım aşım yaptığım için kışın evde wifi de var tabi aşmıyorum hiç. Ama bikere çok sinirlendirdiler fatura konusunda resmen kazıklanıyordum ve 18 senedir falan faturalı hat kullanıyorum aynı numaram bu eski müşteriyim yani aradım dedim böyle böyle bi müşteriyim olcak şey mi bu fatura ben hattımı taşıyorum başka operatöre dedim 2 gün sonra aradılar turkcell den gitmeyim diye daha ucuz bi teklif yaptılar hemen. Arada böyle yapmak gerekiyor sanırım