Merve-miray meleklerim22 PTT’ye gidip sorun bi. Bende de ödeme aşamasın da yazıyordu. Gidip çekmiştim. Sanırım 2. çocuk
cikolatahurma meleklerim22 yatmış olabilir benimde ödeme aşamasında yazıyordu ama yatmış dedi PTT den sorun
Merveensarelisa meleklerim22 bana bir buçuk ay içinde yatacak dediler bakalım bekliyoruz daha yirmi gün oldu
GamzeNehir meleklerim22 PTT ye git doğum parası de paranı verirler büyük ihtimalle yatmış çünkü üzerinden çok zaman geçmiş benimde e devlete ödeme aşamasında diyordu PTT ye gittim verdiler e devlete gözükmez dediler üzerinden 3 ay geçse para geri gidiyor
Sedakcby meleklerim22 sürekli ödeme aşamasında diyo ptt ye gidip kontrol edin. 3bay bekledim ben ödeme asmaasinda diye. Gittim verdiler parayı yatmış çoktan
bjkbb meleklerim22 bazen ödeme aşamasnda yaziyokende yatmış oluyo sistemde güncellenmemis oluyor. Benimde öyleydi pttyi aradm yatmış çekebilirsiniz dediler sizde arayın isterseniz bir
Asafecrin Chocoletebitter her ay eşiminde masası yansıyor cocuk parası yani agi diye geçiyor onu diyorsunuz galiba
Elf55 meleklerim22 benimde aynı şekilde başvuru aşamasında yazıyor. Gitmeden Ptt yi arayarak öğrenebilirsiniz bilgi veriyorlar