Merhaba güzel anneler,
Doğum yardımı için sosyal hizmetlere başvuru yaptım 50 gün önce.
Onlar bana 45 gün sonra hesabına aktarılcak dediler. 50 gün geçecek nerdeyse.
E devletten bakıyorum ödeme aşamasında yazıyor.
Sizce para yatmışmı oluyor öyle yazdığında